نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، امینه مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
  • اخلاقی، زهرا تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • اکبری پویانی، طیبه کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • امانی، رزیتا رابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجی‌گری سبک‌های تصمیم‌گیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • امجدی، علی پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • امدادی، احمد بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]

ب

  • بابائیان، مجتبی بررسی تأثیر داستان‌ها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • باغستانی، اقدس مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
  • بای، ناصر اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • بناهان قمی، مریم کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • بهاروند ایران نیا، زهرا تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404]

ت

  • توان، مهسا مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]

ج

  • جراره، جمشید کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • جلیلی، زهرا معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده‌ سازی سیاست‌ های آموزشی: مرور دامنه‏ ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • جهانبخش، زهرا تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربی‌گری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • جهانبخش، زینب تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربی‌گری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • جهان تیغ، سعیده اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • جوادی نیا صومعه سرایی، زهرا ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]

چ

  • چوری، علی اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404]

ح

  • حسینی، سید عدنان سلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]

خ

  • خرسندی طاسکوه، علی مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]

ذ

  • ذاکرصالحی، غلامرضا مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
  • ذاکرصالحی، غلامرضا مقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]

ر

  • رامرودی، مسعود تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظا‌مند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایم‌های تربیتی ‏ [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • رحمانی، مرضیه بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روش‌های برقراری ارتباط و آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
  • رحمتی، رباب واکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفه‌ای معلم»: یک مطالعه علم‌سنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • رضایی، آذرمیدخت پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • رمضانی، علی بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • روشنائی، محمدرضا رابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجی‌گری سبک‌های تصمیم‌گیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]

ز

  • زارعی رضائی، محمد حسین بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • زاهد، سعیده آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]

س

  • سامانی، سیامک پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • ستاری، علی کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • سعداله، مریم ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • سمیعی زفرقندی، مرتضی تحلیل ویژگی‌های حرفه‌ای معلمان از منظر دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • سهرابی شگفتی، نادره پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • سیفوری، امید کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404]

ص

  • صابری، رضا آسیب‌شناسی برنامه‌های فرهنگی مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان: چیستی ادراک مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان کرمان از اجرای دوره فرهنگی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • صادقی، سید هادی کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • صالحی، منیره آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]

ط

  • طاهری، مرتضی معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده‌ سازی سیاست‌ های آموزشی: مرور دامنه‏ ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • طباطبایی، سیدحسن بررسی تأثیر داستان‌ها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]

ع

  • عابدینی،، فاطمه سادات تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • عاشوری، محمد بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روش‌های برقراری ارتباط و آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
  • عباس پور، عباس مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
  • عباس پور، عباس معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده‌ سازی سیاست‌ های آموزشی: مرور دامنه‏ ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • عباسی کسانی، حامد ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • عنایتی زاده، فاطمه بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404]

غ

  • غلامی، خلیل تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظا‌مند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایم‌های تربیتی ‏ [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • غیاثی ندوشن، سعید مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]

ف

  • فتوحی بافقی، عباس بررسی تأثیر داستان‌ها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]

ق

  • قاسم تبار، سید امیر مدل پارادایمی توسعه‌ی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیب‌شناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • قاسم زادگان جهرمی، حمید بررسی تأثیر داستان‌ها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • قربانی، زینب رابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجی‌گری سبک‌های تصمیم‌گیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • قرونه، داود بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • قمری منظر، فاطمه تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404]

ک

  • کتبی، فرشته مدل پارادایمی توسعه‌ی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیب‌شناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • کرمی، مرتضی ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • کریمی، امیر واکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفه‌ای معلم»: یک مطالعه علم‌سنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • کمالی وحدت، یاسین تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزه‌های قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
  • کهندل، مرضیه بازخوانی گفتمان‌های‌ موجود در حوزه توسعه حرفه‌ای معلمان ؛ از حرفه‌ای گرایی تا حرفه‌ای گری [دوره 11، شماره 19، 1404]

گ

  • گندمکار، راحله معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده‌ سازی سیاست‌ های آموزشی: مرور دامنه‏ ای [دوره 11، شماره 20، 1404]

م

  • محمدزاده بنی طرفی، مهدی بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • مرادی، رحیم تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • مصحف، نرجس ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • معروفی، یحیی تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظا‌مند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایم‌های تربیتی ‏ [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • مقدم پور، مریم ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • ملکی، بهرام سلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • مهرام، بهروز ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • میرزاصفی، اشرف سادات نقش معلم در کلاس درس هستی گرا [دوره 11، شماره 20، 1404]

ن

  • نصیریان، صفر تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزه‌های قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
  • نقی لو، زینب مدل پارادایمی توسعه‌ی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیب‌شناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404]
  • نوروزی، رضاعلی نقش معلم در کلاس درس هستی گرا [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • نوریان، محمد مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
  • نیکخواه، محمد بررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
  • نیلی احمدآبادی، محمد رضا طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 83-100]