ا
-
احمدی، امینه
مؤلفههای برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
-
اخلاقی، زهرا
تاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
اکبری پویانی، طیبه
کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
امانی، رزیتا
رابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجیگری سبکهای تصمیمگیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
امجدی، علی
پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
امدادی، احمد
بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
ب
-
بابائیان، مجتبی
بررسی تأثیر داستانها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
باغستانی، اقدس
مؤلفههای برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
-
بای، ناصر
اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
بناهان قمی، مریم
کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
بهاروند ایران نیا، زهرا
تأثیر آموزش روشهای تفکر منطقی (قصهگویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404]
ت
-
توان، مهسا
مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
ج
-
جراره، جمشید
کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
جلیلی، زهرا
معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده سازی سیاست های آموزشی: مرور دامنه ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
جهانبخش، زهرا
تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربیگری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
جهانبخش، زینب
تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربیگری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
جهان تیغ، سعیده
اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
جوادی نیا صومعه سرایی، زهرا
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
چ
-
چوری، علی
اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404]
ح
-
حسینی، سید عدنان
سلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تابآوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]
خ
-
خرسندی طاسکوه، علی
مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
ذ
-
ذاکرصالحی، غلامرضا
مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
-
ذاکرصالحی، غلامرضا
مقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]
ر
-
رامرودی، مسعود
تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظامند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایمهای تربیتی [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
رحمانی، مرضیه
بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روشهای برقراری ارتباط و آموزش دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
-
رحمتی، رباب
واکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفهای معلم»: یک مطالعه علمسنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
رضایی، آذرمیدخت
پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
رمضانی، علی
بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
روشنائی، محمدرضا
رابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجیگری سبکهای تصمیمگیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
ز
-
زارعی رضائی، محمد حسین
بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
زاهد، سعیده
آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]
س
-
سامانی، سیامک
پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
ستاری، علی
کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
سعداله، مریم
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
-
سمیعی زفرقندی، مرتضی
تحلیل ویژگیهای حرفهای معلمان از منظر دانشآموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
سهرابی شگفتی، نادره
پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
سیفوری، امید
کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404]
ص
-
صابری، رضا
آسیبشناسی برنامههای فرهنگی مهارتآموزان دانشگاه فرهنگیان: چیستی ادراک مهارتآموزان دانشگاه فرهنگیان کرمان از اجرای دوره فرهنگی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
صادقی، سید هادی
کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
صالحی، منیره
آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]
ط
-
طاهری، مرتضی
معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده سازی سیاست های آموزشی: مرور دامنه ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
طباطبایی، سیدحسن
بررسی تأثیر داستانها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
ع
-
عابدینی،، فاطمه سادات
تاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
عاشوری، محمد
بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روشهای برقراری ارتباط و آموزش دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
-
عباس پور، عباس
مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
-
عباس پور، عباس
معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده سازی سیاست های آموزشی: مرور دامنه ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
عباسی کسانی، حامد
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
-
عنایتی زاده، فاطمه
بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404]
غ
-
غلامی، خلیل
تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظامند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایمهای تربیتی [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
غیاثی ندوشن، سعید
مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
ف
-
فتوحی بافقی، عباس
بررسی تأثیر داستانها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
ق
-
قاسم تبار، سید امیر
مدل پارادایمی توسعهی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیبشناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
قاسم زادگان جهرمی، حمید
بررسی تأثیر داستانها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
قربانی، زینب
رابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجیگری سبکهای تصمیمگیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
قرونه، داود
بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
قمری منظر، فاطمه
تاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404]
ک
-
کتبی، فرشته
مدل پارادایمی توسعهی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیبشناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
کرمی، مرتضی
ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
کریمی، امیر
واکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفهای معلم»: یک مطالعه علمسنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
کمالی وحدت، یاسین
تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزههای قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
-
کهندل، مرضیه
بازخوانی گفتمانهای موجود در حوزه توسعه حرفهای معلمان ؛ از حرفهای گرایی تا حرفهای گری [دوره 11، شماره 19، 1404]
گ
-
گندمکار، راحله
معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده سازی سیاست های آموزشی: مرور دامنه ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
م
-
محمدزاده بنی طرفی، مهدی
بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
مرادی، رحیم
تاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
مصحف، نرجس
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
-
معروفی، یحیی
تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظامند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایمهای تربیتی [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
مقدم پور، مریم
ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
ملکی، بهرام
سلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تابآوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
مهرام، بهروز
ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
میرزاصفی، اشرف سادات
نقش معلم در کلاس درس هستی گرا [دوره 11، شماره 20، 1404]
ن
-
نصیریان، صفر
تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزههای قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
-
نقی لو، زینب
مدل پارادایمی توسعهی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیبشناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404]
-
نوروزی، رضاعلی
نقش معلم در کلاس درس هستی گرا [دوره 11، شماره 20، 1404]
-
نوریان، محمد
مؤلفههای برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
-
نیکخواه، محمد
بررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
-
نیلی احمدآبادی، محمد رضا
طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 83-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد