مرور نظام‌مند ویژگی‌های برنامه درسی تربیت شهروند دیجیتال

دوره 10، شماره 18، مهر 1403، صفحه 1-19

10.48310/itt.2023.3227

حمیدرضا اطهری نیا؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ محسن آیتی


پژوهش روایی: ماهیت تجربه

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 3-14

فرشته آل حسینی


پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 3-32

ناصر شیربگی؛ مصطفی قادری؛ هادی فریادرس


تربیت معلم و پژوهش روایی: به سوی تغییر پارادایم در روش های تحقیق

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 3-28

حسین قربانی؛ محمد جواد لیاقت دار


سایبورگ و ارزیابی پیامدهای آن در آموزش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403

10.48310/itt.2024.16258.912

سیدامیر سخاوتیان؛ سیدنقی موسوی


پژوهش روایی: مفهومی از تجربه

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 3-12

فرشته آل حسینی


نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت‌معلم فکور با رویکرد برنامه درسی فاوامحور

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 15-36

براتعلی منفردی راز؛ احسان عباسی جوشقان؛ محبوبه سلیمان پور عمران؛ رضا سنگ سفیدی


مدل‌یابی شاخص‌های ارزیابی عملکرد نظام آموزشی در اجرای سند تحول بنیادین

دوره 10، شماره 18، مهر 1403، صفحه 21-32

10.48310/itt.2023.3170

محمّد عظیمی؛ نسرین مهدوی؛ کمال نصرتی هشی؛ امین گلشن


کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم‌ تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه

دوره 5، شماره 7، شهریور 1398، صفحه 23-44

مهدی قنبری؛ محمد نیکخواه؛ بهاره نیکبخت


خودکارآمدی: چیستی و کاربرد در آماده‌سازی و توسعه‌ی حرفه‌ای معلم

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 29-52

محمدرضا متقی نیا؛ حسن علی ویس کرمی؛ علی اکبر دلدار


تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 29-46

مریم شاکرمی؛ امیرحسین سلطانی فلاح؛ زهرا قاسم آبادی کرمی رنجبر؛ مهدی یوسف وند؛ زلیخا زارعی


معلم دانشمند: نگاهی کاستی‎جویانه به دانش معلم

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 33-50

محبوبه السادات کدخدایی


سیر تحول دانش آموزش محتوا

دوره 10، شماره 17، فروردین 1403، صفحه 33-18

10.48310/itt.2023.3021

نسرین مهدوی؛ زهرا نیکنام؛ محمد عطاران؛ نعمت الله موسی پور؛ محمد عظیمی