دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقالات: 18
مقاله پژوهشی
تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی
صفحه 17-1
سیر تحول دانش آموزش محتوا
صفحه 33-18
تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر فرایند یاددهی – یادگیری و پذیرش دانش آموزان در آموزش مجازی درس زیست شناسی
صفحه 54-36
بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم
صفحه 75-56
مقایسه انعطاف پذیری روانشناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه
صفحه 90-77
شناسایی باورهای دانشآموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعارهها
صفحه 107-92
شناسایی و تحلیل صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی
صفحه 124-109
بررسی موانع و چالشهای اجرای شیوههای سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و دانشجو معلمان
صفحه 144-127
بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده
صفحه 157-147
بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک
صفحه 174-161
نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روانشناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی
صفحه 189-177
بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانشآموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال
صفحه 205-190
ارزیابی کارایی دورة کارشناسی ارشد برنامهریزی درسی دانشگاه فرهنگیان
صفحه 222-207
بازشناسی مؤلفههای راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزشوپرورش بر مبنای فلسفة هستیگرا
صفحه 242-221
کیفیت بخشی به دانشگاه فرهنگیان: شناسایی موانع و چالش ها
صفحه 245-264
بازخوانی رابطه نظر و عمل بر مبنای دیدگاه های شواب و آرنت به منظور ارائه الگوی تربیت معلم فکور عملورز
صفحه 265-279
واکاوی تجارب زیسته آموزگاران از دورههای یکساله مهارتآموزی ماده 28: چالشهای پیوند نظریه و عمل
صفحه 281-304
شناسایی شاخصههای معلمان فکور از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس شهرستان نی ریز
صفحه 305-323