دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
دوره و شماره: دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 1-182 (سال پنجم، شماره 8، پاییز و زمستان 1398، 1-182)
تعداد مقالات: 8
مقاله پژوهشی
ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی
صفحه 11-28
تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابیهای تکوینی بر میزان تابآوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانشآموزان دختر
صفحه 29-46
مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی
صفحه 47-74
بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره تاثیر استفاده از روش ارزیابی همتایان در برنامه درسی کارورزی
صفحه 75-92
نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز
صفحه 93-110
بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیتپذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم
صفحه 111-126
واکاوی و تحلیل فرایند پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارایه الگو
صفحه 127-152
طراحیمدل تربیتمعلمآینده در نظامآموزشیایران: براساس نظریه دادهبنیاد
صفحه 153-171