کلیدواژه‌ها = برنامه درسی
مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اسفند 1402

10.48310/itt.2024.15397.842

محمود تلخابی


بررسی میزان توجه به ساحت‌های شش‌گانه تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کتب درسی پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 اردیبهشت 1404

10.48310/itt.2025.4182

معصومه محمدیان؛ محمّد عظیمی؛ کمال نصرتی هشی؛ مرتضی گلشنی گهراز


مطالعة تطبیقی و نظام‌مند برنامه ‌درسی کارورزی تربیت ‌معلم در ایران و فنلاند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 تیر 1404

10.48310/itt.2025.17136.994

مرزبان ادیب منش


مرور نظام‌مند ویژگی‌های برنامه درسی تربیت شهروند دیجیتال

دوره 10، شماره 18، مهر 1403، صفحه 1-19

10.48310/itt.2023.3227

حمیدرضا اطهری نیا؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ محسن آیتی


بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا

دوره 10، شماره 17، فروردین 1403، صفحه 242-221

10.48310/itt.2023.3284

مکرمه شعبان پور؛ میمنت عابدینی بلترک؛ حجت صفار حیدری


بازخوانی رابطه نظر و عمل بر مبنای دیدگاه های شواب و آرنت به منظور ارائه الگوی تربیت معلم فکور عمل‌ورز

دوره 10، شماره 17، فروردین 1403، صفحه 265-279

10.48310/itt.2024.15763.880

رضا جارچی؛ اکبر رهنما؛ مهدی سبحانی نژاد؛ رمضان برخورداری


بررسی مؤلفه‌های هوش هیجانی معلمان در اجرای روش‌های تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی

دوره 8، شماره 14، بهمن 1401، صفحه 120-97

رضا معصومی نژاد؛ مینا نجفی؛ نیره حلمی کهنه شهری