کلیدواژه‌ها = روش تدریس
طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 آبان 1403

10.48310/itt.2024.16844.966

محمد رضا نیلی احمدآبادی


بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا

دوره 10، شماره 17، فروردین 1403، صفحه 242-221

10.48310/itt.2023.3284

مکرمه شعبان پور؛ میمنت عابدینی بلترک؛ حجت صفار حیدری


واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی

دوره 9، شماره 15، فروردین 1402، صفحه 288-269

دنیا درویشی؛ سودابه مصطفوی؛ وحید دوستی؛ فرانک موسوی


چالش‌های معلمان دوره‌ ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 73-88

محسن ایزدی بیدانی؛ محمدحسن عباسپور اپورواری؛ عارفه اسمعیلی