پژوهش روایی: ماهیت تجربه

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 3-14

فرشته آل حسینی


پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 3-32

ناصر شیربگی؛ مصطفی قادری؛ هادی فریادرس


تربیت معلم و پژوهش روایی: به سوی تغییر پارادایم در روش های تحقیق

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 3-28

حسین قربانی؛ محمد جواد لیاقت دار


پژوهش روایی: مفهومی از تجربه

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 3-12

فرشته آل حسینی


نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت‌معلم فکور با رویکرد برنامه درسی فاوامحور

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 15-36

براتعلی منفردی راز؛ احسان عباسی جوشقان؛ محبوبه سلیمان پور عمران؛ رضا سنگ سفیدی


کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم‌ تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه

دوره 5، شماره 7، شهریور 1398، صفحه 23-44

مهدی قنبری؛ محمد نیکخواه؛ بهاره نیکبخت


خودکارآمدی: چیستی و کاربرد در آماده‌سازی و توسعه‌ی حرفه‌ای معلم

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 29-52

محمدرضا متقی نیا؛ حسن علی ویس کرمی؛ علی اکبر دلدار


تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 29-46

مریم شاکرمی؛ امیرحسین سلطانی فلاح؛ زهرا قاسم آبادی کرمی رنجبر؛ مهدی یوسف وند؛ زلیخا زارعی


معلم دانشمند: نگاهی کاستی‎جویانه به دانش معلم

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 33-50

محبوبه السادات کدخدایی


بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 شهریور 1402

منصور دهقان منشادی؛ حمیده همتی؛ کاظم برزگر بفروئی


الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهش‌کیفی: مطالعه‌ی موردی درس‌پژوهی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 13-26

مهدی قنبری؛ حسن نادعلی‌پور


ابعاد تامل و اهمیت آن در تربیت معلم فکور

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 37-52

فرزانه امانی


مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 47-74

فاطمه جعفری کمانگر؛ عبدالحکیم فروغی